Aardig boekje met typische Youp'humor

Ger van der Pluijm 18 oktober 2019
Dit boek is een verzameling van columns van Youp van 't Hek van 2010 of eerder. We hadden dit boekje al lang op de nog te lezen plank liggen.
Nu eindelijk gepakt en uitgelezen. Gelukkig heb ik (nog) een goed geheugen, want de meeste columns gaan over de toenmalige actualiteit.
Regelmatig heb ik met een brede glimlach zitten lezen, over het algemeen mag ik graag luisteren naar Youp's humor.
Soms vind ik hem wel aan de groffe kant, laten we zeggen op het randje van wat toelaatbaar is. Dat hoeft voor mij dan weer niet.
Dat geldt dus ook voor zijn columns blijkbaar. Het is echter geen boek met veel diepgang en uiteraard is er geen samenhang tussen de columns.
Daarom las ik dan ook (letterlijk) 's-avonds voor het slapen gaan enkele columns. Ik weet niet of hij nog schrijft voor het NRC, anders zou ik er bijna een abonnement op nemen.

Meer recensies van Ger van der Pluijm