Over een kater in het lichaam van een mensenmeisje...

Gerrianne Groen 04 september 2017
Een erg leuk en spannend boek. Grappig en bijzonder om te lezen vanuit een kat. Winston is namelijk de ik-figuur in het boek. En je kunt je voorstellen dat het voor een kater best vreemd is om ineens rond te moeten lopen in het lichaam van een meisje.

In het eerste hoofdstuk hebben Winston en Kira al van lichaam gewisseld. Daarna gaat Winston uitleggen hoe dat zo gekomen is en ga je een stuk terug in de tijd.
De aanloop vanaf daar naar de daadwerkelijke verwisseling en de gebeurtenis uit het eerste hoofdstuk is best lang. Je moet natuurlijk wel even weten in wat voor leven Winston terecht komt. Kira is namelijk geen meisje zonder problemen.

Lees verder op http://leesdan.blogspot.nl/2017/08/winston-kat-met-een-geheime-missie.html

Meer recensies van Gerrianne Groen