De mol

GitteD 19 oktober 2021
Ik heb het boek de mol oorspronkelijk gelezen voor een boekpresentatie. Het sprak mij aan omdat het van de mol is en ik er elk jaar naar kijk, dus mijn verwachtingen lagen hoog. Het boek kwam een beetje traag op gang met een kleine voorstelling van de personages daarna werd het wel echt spannend. Ik zat bewijzen van spreken op het puntje van mijn stoel. Leuk was ook dat je zelf niet wist wie de mol was. De serie en het boek hebben niks met elkaar te maken, waardoor het echt een verhaal apart was. Er kwamen wel elementen terug van de tv reeks. Alleen 1 min puntje is door mijn dyslexie dat ik persoonlijk soms het een beetje kwijt was. maar daar naast is het boek echt een aanrader.