Spannend tot de laatste bladzijde

Glendy 21 juni 2020
Karin Meulenberg is een succesvolle 30e , heeft een baan is getrouwd en heeft de looks . Helaas is een gedeelte schijn want Karin kampt met intieme problemen . Hier voor zoekt ze uiteindelijk hulp bij een psycholoog die haar weet te overtuigen om een behandeling te starten namelijk ; een hypnose .Karin isZo nuchter als het maar kan zijn maar wilt toch haar huwelijk redden en besluit de behandeling te starten .op een voorstel na , dat alles ,er een audio recorder word opgenomen . De aard van de opnames bevatten een spirituele geest die heeft geleefd in de jaren 80 . Na de opnames kan Karin het niet meer los laten en gaat ze zelf op onderzoeksuitgaven wat met haar spiritueel ziels verwarmd is gebeurt .

Ik vond het een geweldig boek1 het was spannend niet voorspelbaar en heel origineel .
Het boek bleef spannend tot de laatste bladzijde . Het onderwerp heeft me ook zeer geboeid dat ik zelf ook wel wat research over wil doen .
Al ,moet ik toegeven dat ik teleurgesteld was dat er niet nog een aantal bladzijdes waren geweid aan Gina.
Hoe het met haar afliep en hoe haar psycholoog op zou reageren was ik ook benieuwd naar .

De schrijfstijl was heel vlot en makkelijk te volgen .

Ik verheug me op het volgende boek!

Meer recensies van Glendy