Toen was ze weg , of toch nooit helemaal?

Glendy 08 augustus 2021
Toen was ze weg is een spannende pysgologische thriller.
Een boek dat makkelijk wegleest en waar in je verschillende perspectieven van de personages duikt .

Laurel verliest samen met haar gezin hun jongste gezinds lid Ellie .
Wat er nu precies met Ellie is gebeurt blijft aan Laurel knagen. Haar kleine oog appel zou al lang thuis moeten zijn. De angst van elke ouder . Na dat Ellie officieel vermist is en de dagen worden weken en de weken worden jaren weet ze enigszins ondanks de omstandigheden haar leven leefbaar te maken.
Laurel ontmoet per toeval een zeer charmante man en ze voelt dat eindelijk haar rouwproces kan beginnen. Echter blijkt dat er meer toevallen zijn wat ze samen gemeen hebben. Zou dit enkel toeval zijn?

Ik vond het een fijn boek om te lezen door de korte hoofdstukken zat er spanning in en een lekker lees tempo.
Her en der miste ik wat perspectieven van andere gezinds leden of wat meer diepgang van de personages .

Meer recensies van Glendy