Wikipedia

Grawl 24 april 2017
Ik had verwacht dat dit verhaal meer de nadruk zou leggen op de dood van Antonie Kamerling en de nasleep hiervan. Het lijkt echter eerder dat Isa Hoes de wikipedia pagina's van haarzelf an Antonie heeft opgezocht, toen heeft besloten "een stukje over Isa, een stukje over Antonie, een stukje over Isa etc." en daar vervolgens een (nagenoeg saai) verhaal omheen heeft geschreven. Het voegt in het begin nog wel wat diepte toe, om te zien waar ze elkaar ontmoet hebben en hoe druk ze beide waren. Dit hoeft echter niet tot pagina 150 door te gaan.

Spoiler: Pas op pagina 197 van de 213 pleegt Antonie zelfmoord. Misschien de eerste hoofdstukken lezen en de laatste paar. Voor de rest is het meer van hetzelfde en ik heb me er met veel moeite doorheen moeten werken.

Meer recensies van Grawl