Vier doden in een kring...[recensie ]

H S 16 juli 2013
Deze schrijver is een meester in de dialoog,op de tweede plaats de sfeer-beschrijven,want tijdens het lezen van al zijn boeken [ 4 stuks] waan je jezelf in de omgeving,waar alles zich afspeelt. Heerlijk gevoel gaf mij dat,alsof je letterlijk vlak achter Stella aan loopt,om te zien,wat zij op dat moment van plan is te gaan doen. Een achterbuurt,waar zij opgroeide met slechts haar moeder,waar zij niks [ meer] mee te maken wil hebben zie je als het ware zó vóór je,als geboeid lezer[es]. De bezoeken aan haar vriendin[ een psychologe] zijn tevens meesterlijk gevonden,omdat het in de meeste gevallen vooral nuttige sessies zijn. Haar wankele relatie met een vent,die in de eerste [twee ?] delen voort kabbelt is een begrijpelijke,mede omdat zij het beiden té druk hebben met hun werk. Niks meer,niks minder.Over het verhaal zelf hoef ik niet veel meer te schrijven,want dat is in veel gevallen reeds op een professionele wijze gedaan. Alle vier boeken,krijgen van mij 5 sterren. !

Meer recensies van H S