Recensie De engelenmaker

29 september 2011
De engelenmaker is een boek wat me vanaf de eerste bladzijdes meteen zodanig in zijn greep had dat ik niet de letters las, maar de letters verslond! Ik kon gewoon niet stoppen met lezen omdat het boek zo gigantisch heerlijk wegleest. In twee avondjes en nog een uurtje vanmiddag was het boek dan ook uit. Normaliter ben iemand die op haar gemakkie leest, maar met dit boek kon ik niet anders, het móest uit. Ik wilde weten hoe dit verhaal afliep en het liefst zo snel mogelijk. Denk je dat dit boek niets voor je is?, probeer het toch eens want naar mijn mening is dit verhaal geschikt voor een grotere doelgroep dan dat je misschien in eerste instantie zou denken. Ik was in ieder geval verrast en zal de komende tijd dit boek dan ook tippen.

Meer recensies van