Met veel aandacht gelezen

23 januari 2017
ik heb het boek gelezen met heel veel aandacht ,want dat was nodig ,je verloor je in het verhaal en vond de draad niet terug zonder weer een stuk terug te gaan ,
Het verhaal gaat over Seb een 17 jarige denk ik autistische is en een 14 jarig meisje Billie die door een ongeluk in coma is geraakt.in het verhaal is ook de moeder en oom van Seb aanwezig .Hun gedachten en fantasieën worden beschreven,
Seb krijgt bij kerst een nep geweer van zijn ouders ,maar de oom is niet helemaal akkoord ,het boek wordt er ook iet beter op ,heel verwarrend geschreven ,ik heb het moeten uitkauwen ,echt niet mijn ding dit boek.
Voor schrijf stijl en samenhang geef ik toch 3 sterren alsook de omslag van het boek is zeer goed gevonden en aantrekkelijk

Meer recensies van