Goede opbouw, vol spanning en zeker verrassend!

Iemiee 12 januari 2020
Nadat ik ‘Breng me terug’ in een ruk had uitgelezen en dit ook meteen mijn nieuwe favoriet werd, was ik erg benieuwd of ook dit boek zo geweldig zou zijn.
Ik lees altijd graag boeken waarin de schrijver er vanaf minuut 1 voor zorgt dat je erin zit en dat was bij dit boek ook meteen het geval. Ik was dus ook zeker niet snel geneigd dit boek weg te leggen, maar las het daarintegen ook niet in een ruk uit.

Waar breng me thuis me in zijn greep hield, heb ik dit boek meermaals kunnen neerleggen om pas dagen later weer verder te lezen en het na een paar bladzijdes weer neer te leggen..
Echter toen ik eenmaal weer een bladzijde of 50 verder was veranderde dit weer helemaal en stuitte ik weer op een hoop spanning.

Nadat ik de laatste 150 pagina’s ook weer in een ruk heb uitgelezen en het boek niet meer kon neerleggen, was ik ontzettend blij dat ik het boek toch een kans had gegeven. Het was dan ook puur het midden van het boek en dan ook niet meer dan 50 bladzijdes waar ik even mijn aandacht verloor. Zeker een fantastisch boek dus en ik zou het ook zeker aanraden.

Allereerst vind ik de schrijfstijl van deze schrijfster ontzettend prettig en daarbij zijn de beide boeken die ik van haar heb gelezen geweldig. De spanning, plottwisten en vooral ook de afloop zijn ontzettend goed bedacht en ze heeft de lezer, of in ieder geval mij voor 100% in haar greep gehad met deze boeken. Daarom kan ik ook zeker niet wachten om ook ‘Achter gesloten deuren’ te lezen.

‘Breng me thuis’ is nog steeds mijn favoriet en al kan ik ’Gebroken’ na het lezen weliswaar snel en gemakkelijk loslaten, toch was het een genot om te lezen!
Het boek heeft me verrast, want ondanks dat ik dacht te weten richting het einde hoe het zou aflopen, bleek dit toch weer niet te kloppen. Voor mij dus zeker een schrijfster die je continu verrast en daarbij hoop ik dus zeker dat er nog vele boeken op haar naam komen!

Meer recensies van Iemiee