Wauw...

Ik schrijf niet vaak een recensie voor een boek, maar dit boek is magisch.

Vergeet alles wat je over boeken denkt te weten. Dit verhaal is van een heel ander niveau. De liefde, de spanning, de magie... Alles komt samen en het vormt zo het perfecte boek.

Ik ben zeventien jaar oud en lees normaal boeken als the Hungergames, the Selection etc. en dit is nu mijn nieuwe favoriete boek. Vanaf begin tot eind werd ik vastgegrepen en kon ik het boek niet meer wegleggen.

Het hele boek wordt eigenlijk op een manier verteld waarbij er amper tot geen uitleg aan te pas komt. Vreemde termen als 'Auguriën' worden gewoon terloops vermeld, ervan uitgaande dat je al weet wat het betekent. In het begin zorgde dit voor een nogal onduidelijke start, maar later leidde dit ertoe dat het eigenlijk best mysterieus bleef en dat beviel me heel goed.

Als ik dit boek in één woord zou moeten omschrijven: wauw.

Meer recensies van ilsederix@gmail.com