Een beetje te veel van het goede...

ilsederix@gmail.com 28 augustus 2020
Moeilijk, moeilijk... Ik vind het concept fantastisch. Ik was al snel verliefd op Joshua Templeman en ik vond het een leuk verhaal. Het is leuk dat het verhaal enigszins “op en af” gaat. Hierdoor is er continu wel wat spanning (ondanks dat je vanaf bladzijde 1 al kunt raden hoe het afloopt).
Máár, ik had het boek denk ik vier of zelfs vijf sterren kunnen geven als zo’n 70% van de gedetailleerde, erotische scenes geskipt zou worden. Het was bij de eerste keer wel leuk en het was ook wel vermakelijk bij enkele echt “belangrijke” momenten. Maar toen Thorne bij letterlijk ELKE kus en aanraking een complete pornoscene ging schrijven van zo’n 8 pagina’s lang werd ik het een beetje zat. Elke aanraking, tong, borst, erectie etc. Wordt genoemd en er wordt niets verhuld. Da’s jammer.

Meer recensies van ilsederix@gmail.com