Een spannende futuristische avonturen roman met sci-fi elementen

Inge 29 oktober 2022
Een dikke pil. Wist niet precies wat te verwachten maar was benieuwd.
Het 1e boek van hem uitgegeven bij een Uitgeverij.
De cover kwam mij tegenstrijdig over. Enerzijds een naakte vrouw op een sokkel anderzijds een vrouw met sluier om. Dat belooft wat.

Een interessant boek is het zeker. Waar je wel je hoofd bij moet houden. Een spannende futuristische avonturen roman met sci-fi elementen. Auto's op waterstof, tubes als vervoermiddel en meer. Ietwat angstaanjagende toekomst (geboortebeperking) maar ook een aantal problemen die opgelost lijken (klimaat, energie).
Een deel van het verhaal wordt beschreven vanuit Dalila. Een promiscuese zwangere asielzoekster waar jacht op wordt gemaakt. Gelukkig wordt ze onder de hoede genomen door Karen.
Zeker een aanrader dit boek. Waar je wel wat dagen zoet mee zal zijn. Ondanks dat het afspeelt in de toekomst erg actueel.
Thema's: massahysterie, fake nieuws, wokecultuur, cancellen, immigratie, grensoverschrijdend gedrag, asielbeleid, polarisatie, massahysterie, racisme en meer.
4 sterren

Meer recensies van Inge