Eva Burgers, stil

ingetje 18 december 2019

Het boek gaat over Robin, zij is jarenlang rechercheur geweest, maar wordt uiteindelijk weggepest door collega's en haar meerderen. Zij gaat daarna aan de slag als journaliste.
Voor zij vertrekt bij de politie werkt zij samen met collega's aan een grote drugsgerelateerde zaak. Zij heeft echter het vermoeden dat sommige van haar collega's meer met de zaak te maken hebben dan dat zij durven toe te geven.
Als Robin een aantal jaar als journaliste werkt, krijgt ze weer contact met sommige van haar oud collega's en duikt zij, ondanks dat zij niet meer voor de politie werkt, weer terug in haar oude zaak. En dan gebeurt er van alles waardoor zij haar leven niet meer zeker is.

Het boek leest vlot weg, maar is niet geheel onvoorspelbaar. Toch zit er wel genoeg spanning in waardoor je het boek niet makkelijk weg legt. Ik hoop dat er snel een vervolg komt, want ik ben nu wel nieuwsgierig hoe verder gaat met Robin en Storm...