Mijn 1e spirituele boek

Irenelezer52 23 april 2024
Heel wat jaren geleden zag ik dit boek in iemands boekenkast staan. Wel in het Nederlands en met een groen gele kaft. Daarop trok ik het eruit en zowel de voor als achterkant sprak mij enorm aan.

Het waren mijn 1e stappen op weg naar uit een moeilijke tijd komen en mijn leven herpakken. Het boek gaf mij vooral veel herkenning van hoe ik in het leven stond/sta met tevens leermomenten.
Daarop kreeg ik "vanuit mijn beide benen op de grond" interesse in spiritualiteit. Dat zweverige hoeft van mij niet.

Dit boek bracht een positieve verandering bij mij waar ik tot op heden veel aan heb gehad en heb. Aangevuld met andere goede boeken die ik af en toe tegenkom, zoals de meest recente, Wat is Geluk. Soms is het de titel die mij aanspreekt, maar vaak de kaft.
Ik ben net nieuw hier en mijn volgende recensie zal gaan over mijn favoriete schrijfster van een Feel Good Roman.

Meer recensies van Irenelezer52