Evengoed als de rest

Iris98 15 augustus 2020
Langzaam kom ik erachter dat er weinig gebeurt in de boeken, maar dat ik ze blijf lezen. Het is een goed verhaal en ik ben blij dat het over meerdere boeken word uitgesmeerd. In plaats van een dik boek. Zo voelt de serie voor mij een dik boek verdeeld in meerdere boeken wat lekker weg leest. Dit zou dan het einde van het tweede boek zijn en zo voelt het ook. We eindigen met een perfecte cliffhanger ook al ben ik het er niet mee eens dat sommige personage werden vermoord.
Dit was ook het eerste boek vanuit meerdere perspectieven en dat was ook nodig, want de vrienden maken veel mee als ze niet meer bij elkaar zijn. Ik ben razend benieuwd naar het vervolg en of Zoey weer terugkeert.

Meer recensies van Iris98