Een heerlijke feelgood

Isabel Crapels 24 februari 2024
Dit boek is het vervolg op “Hotel Happiness”. Ik heb het eerste deel niet gelezen, maar kon dit boek toch goed volgen.

Lana en Julien lijken gelukkig op hun boerderij in Cruseilles. Maar wanneer Lana gebeld wordt met de vraag of ze terug kan komen naar Hotel Happines in Amsterdam, twijfelt ze geen moment. Stiekem is ze opgelucht dat ze weer even weg kan en die ene grote beslissing kan uitstellen… Eenmaal aangekomen in Hotel Happiness is het een heerlijk weerzien, maar ook de spoken uit het verleden duiken weer op. Als dan ook nog de toekomst van Hotel Happiness in gevaar komt, weet Lana niet of ze ooit nog terug kan naar haar oude leven in Cruseilles.

Het verhaal wordt verteld vanuit Lana en switcht af en toe naar Julien. Het laat veel emoties zien en zit vol onverwachte wendingen en kleurrijke personages.

De schrijfstijl is vlot, beeldend en levendig, het leest heel fijn. De hoofdstukken zijn kort, wat ik persoonlijk erg prettig vind.

Kortom: een heerlijk boek, een echte feelgood, met een prachtig einde!

Dank aan de uitgever voor het recensie-exemplaar in ruil voor mijn recensie.

Meer recensies van Isabel Crapels