Een verrassend spannende thriller!

Jajansen 21 april 2022
Sieg Papadakis, succesvol zakenman, besluit zijn miljoenenbedrijf te verkopen om een rustig leven op te bouwen op Zakynthos. Sieg wordt al negen jaar gechanteerd met een gebeurtenis uit zijn verleden, zijn studententijd. De chanteur, Argus, genaamd vormt echter een steeds grotere bedreiging, waardoor Sieg zich gedwongen voelt te vluchten naar het eiland en alles achter zich te laten.
Helaas laat Argus niet los en wordt alleen maar agressiever, waarbij moord niet is uitgesloten. Als dit verder gaat dan alleen bedreigingen naar Sieg, moet hij een alles beslissend besluit nemen.

Het boek is opgebouwd uit korte hoofdstukken, wisselend tussen heden en verleden, maar ook wisselend tussen de hoofdpersonen. Om het leesbaar te houden wordt duidelijk aangegeven in welke tijd het hoofdstuk speelt.
Door de korte hoofdstukken en de prettige schrijfstijl leest het boek vlot. Een aantal hoofstukken eindigen met een cliffhanger, wat maakt dat je als lezer door wilt lezen.
Ook kent het boek meerdere wendingen, waardoor je als lezer niet weet welke kant het op zal gaan.
Dit alles maakt dat dit boek niet alleen spannend is, maar ook verrassend.

Dit boek was mijn eerste kennismaking met de schrijver, maar smaakt zeker naar meer!

Meer recensies van Jajansen