Mijn zonen genoten

Jandewit 28 maart 2020
Het perfecte boek om kinderen weer aan het lezen te krijgen, zelfs als die af en toe weerbarstig zijn en liever iets anders doen. Het is uitzonderlijk om een jeugdboek van deze leeftijdscategorie in handen te krijgen dat een kind zo in spanning doet uitkijken naar de volgende pagina. De kracht van Het Verlaten Huis ligt hem in de opbouw en de manier waarop er verteld wordt. Niet alleen is het taalgebruik geschikt voor jong én oud, maar ook het verhaal zelf had absoluut niet misstaan in een thriller voor volwassenen. Bovendien is het prachtig afgewerkt met achtergrondschetsen van het huis waarin het zich afspeelt. Ook ik heb het boek gelezen en van elke letter genoten. Deel drie mag snel komen.

Meer recensies van Jandewit