Prima start van de serie met hoofdpersoon Maggie O'Dell

Janneke Bouwman 24 augustus 2020
Ik heb dit boek in 2011 gelezen. Dit schreef ik er toen over:
Dit is het debuut van Alex Kava en hiermee heeft ze zich gelijk een vaste plaats veroverd in de thrillerwereld. Ze introduceert hier haar vaste hoofdpersoon, Maggie O'Dell, een FBI-agente, die naar een klein plaatsje wordt gestuurd om een seriemoordenaar in de kraag te vatten. De moorden die worden gepleegd lijken erg veel op die waarvoor kort geleden al een gevangene is geëxecuteerd. Is hier sprake geweest van justitiële dwaling?
Maggie gaat samen met de plaatselijke sheriff, Nick Morelli, op zoek naar de moordenaar. Die wordt in wel zeer onverwachte hoek gevonden, maar is hij ook op te pakken?
Het boek eindigt met een cliffhanger, die de opmaat is naar het volgende avontuur van Maggie O'Dell.

Meer recensies van Janneke Bouwman