Weer een fantastisch goed boek

Janneke Bouwman 19 augustus 2020
Midzomermoord is weer een fantastisch goed boek van Henning Mankell. Opnieuw moeten Wallander en zijn team aan de slag met een misdaad. Dit keer de moord op 3 jonge mensen. Tergend langzaam worden de vorderingen gemaakt. Als lezer beleef je de zoektocht naar de dader van dichtbij mee; de mislukkingen en de doorbraken. Mankell verstaat de kunst om je mee te slepen tot in de perfectie. Wanneer je eenmaal in het boek begint, kun je haast niet stoppen met lezen. Ik heb de ruim 600 bladzijden binnen 24 uur gelezen - helemaal ondergedompeld in de belevenissen van Wallander, verloren voor de wereld om mij heen.
4,5 / 5 * - net niet helemaal 5 sterren naar mijn idee omdat het af en toe toch net iets te traag ging.

Meer recensies van Janneke Bouwman