Goed uitgebalanceerd verhaal

Janneke Bouwman 23 februari 2021
Baldacci heeft met Ondergronds (weer) een uitstekend en goed uitgebalanceerd verhaal geschreven. De plotontwikkelingen vliegen je bij elk hoofdstuk om de oren en de diverse personages maken het tot een interessant geheel.
En hoe leuk dat Will Robie en Jessica Reel hun opwachting maken en een (belangrijke) achtergrondrol spelen.

Gaandeweg leer je als lezer iets meer over wat fracking is, over de olie-industrie maar het gaat toch vooral om het oplossen van een moordzaak, en nog één, en een ontvoering. Voor de hele zaak ontrafeld is schudt de wereld van het stadje London op zijn grondvesten. Maar zoals meestal in een misdaadzaak is het ook hier: follow the money. Maar wiens geld? En wie is uiteindelijk de dader? Dat lees je in Ondergronds. Veel leesplezier.
En ik hoop dat er nog weer eens een nieuw avontuur van Decker en Jamison verschijnt; ik vond dit duo met elk verhaal beter worden!

Meer recensies van Janneke Bouwman