Een heerlijk feelgood verhaal

Jeanet 12 februari 2023 Boekverkoper
Taartenbakster Jildou kan haar vriendje van zeven jaar geleden niet vergeten. Toen heeft hij haar verlaten om van het kleine Friese plaatsje Warns te verhuizen naar Amsterdam. Als hij na zeven jaar terugkomt met zijn aanstaande bedenkt Jildou een plan.

Dit korte verhaal is een genot om te lezen. Het is zo geschreven dat je bijvoorbeeld Jildou met bloem in haar haren ziet staan. De personages zijn leuk en kunnen je buren zijn en dat waardeer ik altijd in een kort verhaal. De hoofdstukken hebben een prettige lengte. Het is spannend of het ook zo gaat lopen als je verwacht en dit zorgt ervoor dat je door blijft lezen. Nu is het een kort verhaal dus is het mogelijk om het in één keer uit te lezen. Een heerlijke feelgood die ik met een zucht dichtsloeg.

Meer recensies van Jeanet