Leuk debuut

Jeanet 12 februari 2023 Boekverkoper
De Hogeschool in Rotterdam doet een oproep aan alle docenten om een kamer ter beschikking te stellen voor Internationale studenten. In eerste instantie ziet hogeschooldocent Robin het niet zitten. Maar als ze bedenkt dat de kamer van haar voormalige huisgenoot al een paar maanden leegstaat, gaat ze toch overstag. Als ze de deur opent is ze aangenaam verrast door de knappe Italiaan. Maar een belangrijke regel op school is dat er geen relaties mogen plaatsvinden tussen docent en student.

Het is een leuk verhaal met komische elementen. Je ziet bepaalde gebeurtenissen voor je en dan zit je met een glimlach op je gezicht te lezen. De cover is geweldig van dit verhaal. De auteur heeft een prettige schrijfstijl, het leest vlot. Je leert de personages goed kennen, al miste ik één personage een tijdje. Na het lezen van dit leuke debuut hoop je dat er meer verhalen geschreven gaan worden.

Meer recensies van Jeanet