Fantastisch vervolg op “De Ogenverzamelaar”

Jeroen-de-Bruin 03 februari 2020
Sebastian Fitzek heeft mij wederom weten te verassen.
De eerste boeken die ik van hem las waren in mijn optiek redelijk tot goed met een geniale twist, dan heb ik het over De Therapie en Het Pakket.
Het derde boek dat ik van hem las was “De Ogenverzamelaar” en dit boek was voor mij anders, in die zin dat de hoofdpersonen mij meer aanspraken.
Voor mijn gevoel diepgaander en spannender, dit boek had ik dan ook zo uit.
Dit boek “Wijd Open” sluit naadloos aan op “De Ogenverzamelaar” en waar ik bij de vorige boeken mijn momenten pakte om te lezen, pakte het lezen nu mijn momenten.
Ik kon het boek nauwelijks neerleggen en heb het binnen anderhalve dag uitgelezen.
Het boek heb ik gewaardeerd met 5 sterren, dit was een geweldig spannend boek, met uitmuntende twists.
Mijn verwachting was een boek over wraak, maar zoals deze auteur dat als geen ander kan: Niets is wat het lijkt..
Natuurlijk was er wraak, maar er was zo veel meer.
Ik raad iedereen aan om de 2 boeken te lezen, bij voorkeur achter elkaar!

Meer recensies van Jeroen-de-Bruin