Hou je mond

Jess 02 oktober 2016
Wat een vrolijke chicklit van Sophie Kinsella.
Emma Corrigan heeft nogal wat gênante geheimen. Niets wereldschokkends maar genoeg om toch liever stil te houden. In een vliegtuig die plotseling veel turbulentie ondergaat raakt ze in paniek en verteld alles als een soort biecht aan de wildvreemde man die naast haar zit. Wanneer het vliegtuig toch veilig land vertrekt Emma opgelucht naar huis. Maar als ze de volgende dag op haar werk verschijnt gebeurt het ondenkbare.. de man uit het vliegtuig is haar baas!

Superleuk idee voor een verhaal, het boek is simpel en leest heel snel. De humor is vlot en ik heb af en toe echt hardop gelachen. Wel is het jammer dat Emma op sommige vlakken een beetje kinds wordt, zeker als ze samen is met Lissy. Die stukken kwamen op mij zeer kinderlijk over, dit vond ik jammer. Jemima vond ik een heel storend personage, wanneer je het boek leest snap je precies waarom. Verder is het een heel leuk boek, zeker iets wat je gelezen moet hebben als je gek bent op deze auteur.

Meer recensies van Jess