Eindelijk

Johan 26 april 2018
Eindelijk een renner die echt zelfkritisch is. Want ondanks de kritieken dat hij zich zou ophemelen in het boek geeft Dekker juist meerdere malen aan dat hij een klootzak is geweest die zn carriere om zeep heeft geholpen. Want fietsen dat kon hij wel zeg. Eeuwig zonde dat hij zich heeft laten meeslepen in deze duistere wereld. Maar knap dat hij alles opbiecht en ook namen durft te noemen. Want dat gebeurt te weinig. Een Boogerd die nog steeds de slachtoffer rol opeist is gewoon misselijkmakend. Daarom petje af voor Thijs en Thomas die gewoon schrijven wat er is gebeurt. En zo fijn dat hij wel benadrukt dat alleen hijzelf volledig verantwoordelijk is. Maar verplaats jezelf eens in zijn schoenen. Je bent een groentje en komt deze gekke wereld in waar je idolen dingen doen die ze ook van jou verwachten. Dan moet je een sterk karakter hebben. En helaas heeft hij dat niet. Of moet ik zeggen had? Want dit boek getuigt toch wel van lef en de bereidheid volkomen open te zijn. Laat dit boek een voorbeeld zijn voor jonge sporters en hoe het dus niet moet.
Fijn geschreven en de goede lengte. Prima boek.

Meer recensies van Johan