Heerlijke psychologische thriller!

Helemaal top!
Naast de bloederige thriller kan ik ook enorm genieten van een psychologische thriller, waarin je steeds op het verkeerde been wordt gezet.

Dat gebeurde regelmatig in dit boek. Een écht spannend verhaal met vele geheimen dat zich afspeelt in een idyllisch winters dorp in Finland.

De proloog roept al meteen vragen op, wie zijn perspectief is dit? En wat is er gebeurd? Ik werd direct het verhaal ingezogen door de fijne schrijfstijl. Vlot, maar soms ook wat gedetailleerder om een mooier beeld te schetsen. Een alwetende verteller in het heden gericht op Alex en Agatha en in het verleden op Kaya, zij is één van de vermiste vrouwen.

De cover zegt het al: drie vermiste vrouwen, één lichaam. Hoe zijn deze zaken aan elkaar gelinkt? Zijn ze überhaupt aan elkaar gelinkt? Die man is ook wel verdacht, maar die vrouw doet ook wat raar..

Het plot zit goed in elkaar! Het plot was voor mij aan de ene kant een totale verrassing en aan de andere juist geen verrassing.

Net als Een perfecte leugen is dit een boek wat je heel snel uit wil lezen om erachter te komen hoe het zit. Nieuwsgierig geworden?

Meer recensies van Jolien de Rooij-Tensen