Ik hou ervan!

Deel drie van deze serie alweer! In dit boek staan Rory en Allie centraal, maar ook alle “oude” bekenden zijn aanwezig in het verhaal en we ontmoeten de hoofdpersoon van deel vier al….

Terug naar deel drie. Achteraf blijkt dat ik de flaptekst totáááál verkeerd geïnterpreteerd heb. Ik verwachtte dus een ander soort verhaal. Soms kan dat een tegenvaller zijn, maar dat was nu NIET het geval. De relatie fase waarin Rory en Allie zitten zal voor best wat mensen herkenbaar zijn, ook voor mij. Kies je voor jezelf? Of kies je voor hetgeen waarvan je dénkt dat men dit van je verwacht?

Naast de dingen die spelen tussen Rory en Allie gebeuren er in het pittoreske dorpje in de Schotse hooglanden natuurlijk ook andere dingen. Alle gebeurtenissen bij elkaar maken het een realistische en fijne feelgood.

Over de schrijfstijl kan ik kort zijn: niet moeilijk, gewoon lekker wegdromen in het verhaal.

Meer recensies van Jolien de Rooij-Tensen