Ge-wel-dig, wat een prestatie!!! Voor deze schrijfster haar eerste boek, voor mij mijn eerste misdaadroman. Het verhaal leest lekker weg. Echt knap, ik weet - als tekstschrijfster - hoe lastig dat is. En ik denk dat Corine Hartman een prima greep heeft gedaan uit de voorraadkast; goede casting, snuifje kunst, kijkje in diverse keukens, eigentijdse thematiek overgoten met een spannende jus. Gericht op een brede doelgroep.
Maar: het mooiste onderdeel vind ik haar gedachten, oprecht ontroerend. Ik zie het de schrijfster aan het papier toevertrouwen en uiteindelijk aan eenieder die het lezen wil. Fictie of waarheid? Wie het weet – Bertha 7 – mag het zeggen! Het nawoord vond ik een pareltje. Dank je wel, ik heb genoten.
Met respect petje af. Ik hoop op een succesvol vervolg.