origineel en spannend

Jseghers 07 juni 2021
Tot nu toe heb ik nog geen enkel boek gelezen van deze auteur dat me is tegengevallen. Onze Eerste Zomer Samen staat als een Young Adult thriller te boek, maar omdat de personages naar de eerder oudere kant zijn voor een Young Adult, is het eigenlijk een mix tussen een volwassenen thriller en een YA-thriller.
De originele insteek met een paranormaal X-Files-achtig tintje maakten dat ik dit boek op een halve dag had uitgelezen. Toen ik eraan begon, kon ik het niet meer wegleggen. De sfeer, de sekte, de antagonist en vooral de twee hoofdpersonages en hun interactie met elkaar, hadden me volledig in de ban. Het einde was een verrassing, maar wat er nadien kwam, maakte het boek pas echt af. Het heeft me achtergelaten met een vraag in mijn hoofd: wat zou ik gedaan hebben in hun plaats?
Voltreffer.

Meer recensies van Jseghers