Spannend

Justine96 10 april 2023
Ik was heel benieuwd om dit boek te lezen want de achterflap intrigerende mij. Het leek mij een spannend verhaal en ik kan je zeggen dat het een spannend verhaal was. Zeker op het einde!
In het begin van het verhaal leer je de personages kennen en lopen de verhaallijnen door elkaar. Hoe verder je in het verhaal kwam, hoe meer de verhaallijnen samen kwamen en hoe meer de spanning opbouwde.
Het was het eerste boek dat ik las van Jo Spain en ik vind dat ze vlot schrijft en een beeldende schrijfstijl gebruikt.
Een klein minpuntje vond ik dat sommige hoofdstukken lang waren. Soms wel 30 pagina's.
Pluspunt was dat ik het einde zeker niet kon voorspellen.
Ik kan het boek zeker aanraden om te lezen en ik kan niet wachten om nog boeken te lezen van Jo Spain.
Dank je @uitgeverijfontein dat ik het boek mocht lezen!

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Justine96