De actrice in mij

Katja 29 september 2019
Gedurende de eerste hoofdstukken vroeg ik me af waar het verhaal naartoe ging en of het nog wel iets werd. Het leven van Lindsey werd beschreven en leek maar rustig voort te kabbelen. Ik moest me er toe zetten om verder te lezen... Maar door de aangename schrijfstijl van Sanne, bleef ik toch doorzetten.
Toen ik 1/3 van het boek gelezen had, leek er wat meer schot in het verhaal te komen en greep het me vast. Ik merkte dat er toch vanalles aan de hand was in het leven van Lindsey en wou meer weten.
En dan kom ik in het laatste deel van het boek... er gebeurd vanalles, maar niets van dat verwachtte ik.
De laatste 70 pagina's heb ik 5x zo snel gelezen als alles daarvoor, ik MOEST gewoon weten hoe het zou aflopen! En ik ben zeker niet teleurgesteld.
Door de trage opbouw van het verhaal, leerde ik Lindsey beter kennen. Hierdoor begreep ik haar beter in het verdere boek.

Sanne, je hebt een prachtig verhaal neergezet waarin je me hebt meegetrokken. Shapeau!!
Ik hoop dat er in de toekomst nog vele mooie boeken van jouw hand mogen verschijnen.
Dank je wel dat ik deel mocht uitmaken van je ARC team en zo dit boek als één van de eersten mocht lezen.

Meer recensies van Katja