Het moderne Peter Pan verhaal

De nieuwe Wendy

Jami Leigh
Genre: Fantasy
Korte inhoud:
Sarina wordt op haar 18de verjaardag ontvoerd en snapt er helemaal niks van. Zo komt ze bij Lani en Mael terecht, die haar uitleggen wat haar toekomst als ‘de nieuwe Wendy’ precies inhoudt en hoe ze eraan kan ontsnappen. Zed, maar ook Sula (de doodgewaande tweelingszus van Sarina) gaan op zoek naar Sarine. Zed doet dit uit liefde, Sula eerder voor het geldgewin. Als ze elkaar vinden, begint het avontuur pas echt. Ax, de geheime liefde van Sula, is ziek en kan alleen gered worden door in de Levensfontein te gaan staan, maar die bevindt zich in de Onderwereld. Ax en Sarina gaan samen de reis aan, terwijl Zed en Sula samen op stap gaan. Op het einde komen ze allemaal terug samen.
Eigen mening:
Wat een prachtig boek! Zelfs voor niet-fantasy lovers een echte aanrader. In dit boek zit alles: liefde, spanning, fantasy (het is een moderne versie van Peter Pan). Maar hoe dit verhaal uitgewerkt is, de personages, ... dit boek is gewoon perfect. Ik heb er geen andere woorden voor. Ik kijk heel hard uit naar het vervolg!

Meer recensies van kimketels