Heerlijke feelgood vol romantiek.

Karin van der Lee 29 november 2021
'Gewoon puur Emma' is een heerlijke feelgood vol romantiek. Liefde al binnen een paar dagen? Niet iedereen geloofd erin maar toch komt het voor. Veel humor maar ook verdriet volgt. Verdriet van scheidingen, verwaarlozing van een kind en verlies met rouwverwerking zorgt ervoor dat je de personages wilt beetpakken en omarmen.

Halverwege het boek volgt er meer spanning en die spanning heeft mij wel wat gedaan. Esther heeft het verdriet wat volgt zo goed omschreven dat ik het echt voelde en er zelfs een traan om moest laten.

Zowel Zweden als Zeeland sluit je in je hart. Sowieso had ik dat al met Zeeland jaren geleden gedaan maar ook wanneer ik het boek ‘Een klus voor twee’ had gelezen gebeurde dit. Wanneer Esther over Zweden schrijft ervaar ik een enorme rust. Er komt een ontspannen vakantiegevoel bij mij binnen. Wat zou ik graag daar aan die steiger mijn voeten in het water willen laten bungelen en daar een boek gaan lezen.

Dus als je even wilt wegdromen met Emma en Marcus, de heerlijke vrienden van Emma en Marcus, oma en lieve Laura, de familie van Marcus en lieve Jonathan dan zou ik zeggen ga dit boek lezen. Je krijgt er geen spijt van.

Meer recensies van Karin van der Lee