Een speurneus met een boekenwinkel

19 juli 2017
Om eerlijk te zijn vond ik het boek toen ik het voor de eerste keer las helemaal niets, maar toen ik het een jaar later las, was ik helemaal verslaafd aan Adrien English en heb ik de hele serie in no-time uitgelezen.

Adrien is niet je typische speurneus. Hij is ziekelijk (hartproblemen), heeft een boekenwinkel en heeft een stel hopeloze vrienden. Dat wordt alleen nog maar erger wanneer een vriend en werknemer in zijn boekenwinkel wordt vermoord en Adrien hoofdverdachte nummer 1 is.

Dat is het begin van goed geschreven, niet voor de hand liggende, mystery en een haat-liefde relatie met politie detective Jake.

Je merkt dat dit eerste deel een opbouw is naar de relatie tussen Jake en Adrien, maar de moordzaak staat op zichzelf. Ik vond het een geweldig goed boek met een niet voor de hand liggende moordzaak en hoofdpersoon!

Je kunt niet helpen om Adrien leuk te vinden, net als zijn verhaal!

Meer recensies van