Net niet

Laura19907 01 oktober 2020
Op vakantie eiland Bellport is het rustig. De winter nadert. Abby een bewoner is gewend aan deze stille maanden maar haar leven komt op de kop te staan als ze bewijzen vindt tegen haar man die dan in een kwaad daglicht komt te staan.
Kate moet naar dit eiland als blijkt dat haar man geheimen voor haar had.
Pas als de dames elkaar ontmoeten kunnen ze de waarheid ontdekken.

Vol enthousiasme begon ik te lezen. Voor al na het debuut die toch een potje spannend was.
En dan dit boek. Geheimen, en de genoemde storm op een eiland.
Wat wil je nog meer?
Maar alles was het net niet.
De geheimen komen snel aan het daglicht.
De storm is meer een storm in een glas water.
Het plot had ik snel ontdekt en ook de hier genoemde plotwending zag ik aankomen.
Ook miste ik zeker de thrilleraspecten wat wel goed was gedaan in het eerste boek.
Voor mij was dit een teleurstelling en had zeker neer uit het verhaal gehaald kunnen worden.
Eventueel een derde boek zou ik wel benieuwd naar zijn, maar dit boek van White was voor mij een deceptie.
Ik kom niet verder dan 2 sterren voor dit boek

Meer recensies van Laura19907