Vrij voorspelbaar

Laura19907 13 december 2019
2 lichamen, 2 koffers en beide vermoord. Wat is de verbintenissen tussen beide slachtoffers?
Als Erika een seriemoordenaar op het spoor komt en slachtoffer wordt van een overval bijt Erika zich vast in de zaak. Helemaal als ook nog de dochters van een collega in gevaar komen...

Deel 1 en 2 was ik helemaal lyrisch van. Wat een goede boeken. Deel 3 en 4 waren voor mij de mindere delen.
Dit deel trekt weer richting de 2 eerste delen, maar tikt het qua spanning nog niet de lat aan.
Het begin is goed en leest met veel vaart. Daarna zakt het boek toch weer in en wordt het wel voorspelbaar, wie de daders zijn.
Toch blijf je nieuwsgierig naar het verhaal van de 2 moordenaars en dat is toch weer een goed punt aan dit boek.
Plot is goed opgebouwd, maar geen verrassing.
Wel jammer vond ik dat het verhaal rond Nils heel snel was afgelopen en had eigenlijk gehoopt dat er meer verhaal in het boek van het zou zitten.

3 sterren voor dit boek.

Meer recensies van Laura19907