Toeval?

Laura19907 11 januari 2020
Olivia heeft de zaak van een ontplofte auto in handen. Daarbij komt een gezin om het leven, waarvan de vrouw bij Justitie werkt. Het lijkt op het eerste gezicht een wraakactie, maar is dat wel zo?
Tom is op retraite met Luna in Thailand. Als er op een dag een vrouw in een rolstoel naar hem toekomt om uit te zoeken wie de man op de foto, die ze in haar hand heeft, kruipt het bloed waar het niet gaan kan en neemt Tom de zaak aan

Het 5de deel in de serie. Klinkt wederom steengoed, maar helaas was dit niet een van de beste delen.
Ondanks dat het boek lekker weg leest, mist het echt de spanning die wel in deel 3 en 4 zitten.
Vervolgens zit je van midden winter opeens in een warm voorjaar. De tijd vliegt in het boek in een tijdsbestek van een paar bladzijden.
Als dan ook nog het plot aan teveel toevalligheden bestaat wordt mijn teleurstelling alleen maar groter.
Pluspunt is dat wel weer het ontroerende einde.
Ik ben benieuwd of er nog weer een volgend deel komt, zo ja, mogen ze van mij een andere weg in gaan slaan qua spanning en gebeurtenissen, want het is veel van hetzelfde.
We zullen het gaan zien/lezen, maar dit boek komt niet verder dan 3 sterren

Meer recensies van Laura19907