Koudvuur

VN:

Koudvuur

Rank 4633 Gelezen 1205 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 777 Favoriet 47 Recensies 39
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 7 Spots 11 Hebban 1000 840   Topics 0

Op de Mekongrivier in Thailand glijdt een primitieve kano door het water. De man die erin zit is de voormalige inspecteur Tom Stilton. In zijn zak zit een foto van een onbekende man. Hij is op weg naar de zogeheten Gouden Driehoek, op zoek naar een monster - een reis om zichzelf te verzoenen met de verschrikkelijke misdaad die hij heeft begaan.

In Stockholm heeft Olivia Rönning heel andere problemen. Een gezin is in hun auto gedood, en deze gruweldaad bracht een schok teweeg in Zweden. Een dader wordt gearresteerd en veroordeeld en de zaak wordt gesloten.

Maar op een dag krijgt Mette Olsäter een schokkend telefoontje. De zaak moet worden heropend en Olivia moet bewijzen dat er grote fouten zijn gemaakt.

Literaire thriller
Rönning & Stilton (5)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
21 februari 2019
07 januari 2020
9789400507845 , 9789044975574 , 9789400512023

Goede thriller volgens bekend recept

door: Sanne 1 like

Het bekende Zweedse schrijversduo Rolf en Cilla Börjlind heeft met de boeken rond Olivia Rönning en Tom Stilton een grote schare fans verzameld. Koudvuur is het vijfde boek in deze serie. Ook in dit deel maken bekende personages als Mette, Mårten, Abbas en Luna hun opwachting.

In Stockholm komt het...

Reacties op: Koudvuur