De derde stem

Rank 1544 Gelezen 1455 Aan het lezen 33 Wil ik lezen 474 Favoriet 77 Recensies 60
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 5 Spots 4   Topics 0

De blinde assistente van een messenwerper wordt levenloos aangetroffen in een park in Marseille. Ze is de ex van een goede vriend van Tom Stilton, en samen onderzoeken ze haar dood. Intussen wordt in Stockholm het lijk van douanebeambte Bengt Sahlmann aangetroffen. Er is gepoogd het op zelfmoord te laten lijken, maar dat is overduidelijk niet het geval en de politie legt onmiddellijk de link met een grote drugsvangst van de douane. De zaak belandt op het bureau van Mette Olsäter, die het team leidt dat een grote internationale drugszwendel onderzoekt. Olivia Rönning is terug uit Mexico en raakt bij toeval betrokken bij de zaak-Sahlmann. Ze kiest daarin hoe kan het ook anders een heel andere weg dan het team van Mette Olsäter en komt zo op het spoor van de moordenaar. Maar die weet op zijn beurt inmiddels ook wie Olivia is.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Den tredje rösten
Olivia Rönning & Tom Stilton (2)
Corry van Bree
A.W. Bruna Uitgevers
20 mei 2014
18 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Börjlinds bevestigen

door: Koen Chevalier 1 reactie 1 like

De derde stem is, na Springvloed, het tweede deel in de Rönning & Stilton serie van het Zweedse echtpaar Cilla & Rolf Börjlind.

Wanneer in Marseille het dode lichaam wordt gevonden van de ex van een goede vriend van Stilton, besluiten deze samen op zoek te gaan naar het hoe en waarom van dit...

Reacties op: De derde stem