tiktak tiktak

Leentje Adriaensen 01 januari 2021
Tiktak tiktak deurtje dicht, kindje is nog niet in zicht. Spannend boek hoe vier vrouwen in hun jeugd een pack vormen en besluiten een vb van in de Tora te volgen. Ze zouden nooit kinderen krijgen. 1 plecht zelfmoord, 2 worden vermoord er blijft allen Sheila over maar waarom? Heeft het iets met hun Pack te maken? Wat doet Micha en Gali in het verhaal? Heel veel vragen Alle antwoorden vind je terug in het boek. Heel mooie geschreven. De denk wijzen schuin geschreven. Rare kinder versjes. Is alleen heel chaotische maar als je het boek leest en niet te veel bij nadenkt is het wel goed om te lezen. Ik denk het echt een boek is waar je goede discussie. De meningen zullen heel uiteen lopend zijn. Hou je van wat spanning en actie moet je dit boek zeker lezen.

Meer recensies van Leentje Adriaensen