heel meeslepend

Wat is het boek weer goed. Je word meegesleept in het verhaal van twee broer. Je ontdekt hoe een slechte jeugd invloed heeft van hun daden. Iedereen die in de weg staat van hun plan heeft het geweten. Ze groeien op van mishandelde jongens naar misdadigers. Er staan heel mooie zinnen in zoals.
- Rijden vrouwen niet waar je vandaan komt? Ja wel maar alleen aan de linkerkant.
- zag het al voor mijn mannen rechts en vrouwen links. Is zeker een dom blondje.
- De adamsappel van de jongen nam de lift,…
- Wat we de waarheid noemen is alleen maar de leugen die ons het beste uitkomt.
Je stapt het boek binnen van twee lieve jongens. Het rare is dat ik zo leuk blijf vinden wat ze ook deden.
Je komt er achter hoe ze een gewoon leven, leven zoals jij en ik. buiten spel blijven van hun misdaden.
Het is echt prachtig geschreven. zodra je denk dat het te eenzijdig wordt krijg je weer een nieuwe wending.
Zoals je achter aan het boek leest het verhaal eindigt zoals het begon.

Meer recensies van Leentje Adriaensen