Wat een spanning

Leentje Adriaensen 07 november 2022
Ik was de eerste die het boek alles lezer heeft gekocht. En nu als eerst een recensie schrijft. De dag dat ik het boek kocht werd aan mijn gevraagt. Wat maakt dat je graag Toni Coppers leest. Das heel simpel. De spanning van begin tot einde. Elke boek van Toni doe ik opzoek werk ja het plaatse in de Ardennen bestaat echt 350 inwoners. Ook het meisje yde bestaat echt. Zijn verhalen heb geen open einde. Daar hou ik echt niet van een open einde. Het leven is een al al open een boek mag dat niet hebben. Toni is dan ook nog een gewoon mens met de voetjes op de grond altijd tijd voor zijn fans.

Het verhaal zalig toch een huisje in het woud. De romantiek, de spanning, de opbouw. De plotwendingen zit echt heel goed in elkaar. Daar had ik echt niet aan gedacht. Wat een einde. Snap wel waar het vandaan komt. Waarom al die moorden. Keur het niet goed maar begrijp het wel

Meer recensies van Leentje Adriaensen