Jacht

Jacht

Rank 39 Gelezen 53 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 82 Favoriet 2 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

‘s Nachts is de haven van Antwerpen het terrein van de ‘uithalers’, kleine garnalen die voor de drugskartels het vuile werk opknappen en rondsjouwen met sporttassen vol cocaïne. Wanneer een man vrijkomt uit de gevangenis en er aan het hoofd van een maffiafamilie een machtswissel optreedt, worden gewone mensen meegezogen in een draaikolk van wraak en geweld. Of zijn die gewone mensen toch niet zo gewoon?

Commissaris Liese Meerhout en hoofdinspecteur Michel Masson ontdekken de gruwel van de drugslogica en moeten vechten om overeind te blijven en hun dierbaren te redden.

Thriller
Liese Meerhout (19)
Borgerhoff & Lamberigts
01 april 2022
01 april 2022

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Greet Braem Hebban Recensent

Degelijke thriller

door: Greet Braem 1 like ebook

Toni Coppers (1961) is een van Vlaanderens favoriete misdaadauteurs. Hij debuteerde in 1995, maar zou pas in 2008 zijn eerste thriller afleveren. Niets is ooit werd het eerste deel in de populaire reeks rond Liese Meerhout, die ondertussen negentien titels kent. De boeken sleepten vele prijzen en...

Reacties op: Jacht