hoe mislijdend kan een boek zijn.

Het boek was aangenaam maar zeker wennen om te lezen door de heel korte hoofdstukken van 1 tot 3 blz., wat dus echt nieuwe voor mij was. Het duurde echt wel even voor het vlot was om te lezen. Maar eens ik in het verhaal zat las het vlot. Was het spannend en werd ik van het ene dwaalspoor op de andere gezet. Steeds dacht ik nee dat kan de dader niet zijn ik weet zeker hij de dader is. Wat een verrassend eind. Dit had ik echt niet verwacht; niemand denk ik. Hoe kan …. ? Hij is leuk, intelligent, begripvol,…..?
Wat een boek. Of ik meer van Ellen ga lezen? als er boeken van haar mijn pad kruisen zal ik ze zeker niet laten liggen. Ik zal ze zeker meenemen of uit mijn hek-bib halen om te lezen.
Ellen doe zo verder, je bent goed bezig.

Meer recensies van Leentje Adriaensen