Met recht een feelgoodroman

Leeslievelings 05 april 2021
Dit is nu met recht een romantische feelgoodroman, want als dit verhaal je iets bezorgt, dan wel een fijn gevoel. Je voelt je als lezer namelijk al snel helemaal thuis in gezellige en knusse Harber Pointe, het idyllische plaatsje waar dit tweede deel van de gelijknamige serie zich afspeelt. Daarbij is het op-en-top romantisch. En tegelijk is het niet oppervlakkig, want het verhaal over Quinn en Grady gaat door wat ze meemaken en hun persoonlijke worstelingen ook de diepte in. Oftewel: een goede keuze om je op een van de steeds langer wordende avonden mee te verpozen. Of duik voor mijn part op de eerste de beste zonnige en warme dag gewoon de tuin in en lees deze roman. Of bewaar hem voor een stranddagje deze zomer. In elk geval: lees deze roman als je van feelgood houdt. Want dan ga je er ongetwijfeld van genieten!

Meer recensies van Leeslievelings