Een verhaal waar je stil van wordt

lezenismagisch 09 april 2021
Hier ben ik even stil van.
Dit verhaal maakt echt heel veel indruk. Het laat me niet los.
Er gebeurt op elke pagina iets. De momenten dat het gewoon even "normaal" was, duurde nooit lang.
Als ik het boek even had weggelegd (want je moet toch eten en slapen enzo) en ik pakte het daarna weer op, werd ik er meteen weer ingezogen.
Mijn hart is meerdere keren in elkaar gekrompen. Je leeft zo mee met Starr dat het elke keer pijn doet als er iets gebeurt.
Het verhaal heeft me ook aan het denken gezegd. Hoe sta ik hierin? En horen we echt altijd maar één kant van het verhaal?

Ik zou nog wel meer willen zeggen, maar ik weet niet goed hoe. Voor iedereen die het boek nog niet gelezen heeft, ga het lezen! Voor iedereen die het boek al gelezen heeft, lees het gewoon nog een keer!

Meer recensies van lezenismagisch