De Hotel Flamingo-boeken zijn echt super!

lezenismagisch 10 april 2021
De dieren hebben allemaal een eigen karakter. Hierdoor verschillen ze van elkaar, maar versterken ze elkaar ook. Ze maken gebruik van elkaars sterke kanten.
Het verhaal gaat over een hele warme zomer en deed mij meteen weer denken aan de zomer van een paar jaar geleden. Toen het in pnze stacaravan 40 graden was! Een ijsberg was toen heel erg welkom geweest.
Dit deel heb ik in het Nederlands gelezen, maar ik vind ze in het Engels toch leuker. Dat komt misschien doordat ik de andere twee boeken in het Engels heb gelezen en in het Nederlands de namen van de dieren anders zijn. Maar ik vind ook dat ik boeken die geschreven zijn door een Engelse auteur moet lezen in het Engels.
De belangrijke les uit dit verhaal is: Niet alles hoeft perfect te zijn om perfect te zijn.

Meer recensies van lezenismagisch