mwah…. Leuk voor aan het zwembad.. Beetje lezen, mensen kijken..

Dit boek speelt zich af in fe wereld van artiestenmanagement en social media. Claire is een succesvolle ariestenmanager. Ze koestert haar artiesten als familie. Ze gaat heel ver om hen te beschermen. Als een van haar jonge talenten het mikpunt wordt van een online juice kanaal, bedenkt Claire een plan. Maar is dit geniaal of levert het wellicht problemen op? Het verhaal is, denk ik, geinspireerd op het "juice-kanaal van Yvonne Coldeweijer. Het boek is op het eerste gezicht geschreven om te provoceren; een soort satire. Tegelijkertijd krijgt de lezer een boodschap mee. De lezer wordt namelijk uitgedaagd om na te denken over de grenzen van vrijheid van meningsuiting. "Juice" is een roman die de lezer confronteert met de realiteit van onze moderne samenleving, verpakt in een meeslepend verhaal vol provocatie en passie. Sommige lezers zullen zich afvragen of de seksscenes echt een bijdrage hebben. Ze zijn niet strikt noodakelijk, maar hierdoor zet van Royen wel haar kenmerkende stempel op dit boek. Het einde van het verhaal is kort. De onthullig is snel. Jammer! Ik blijf in ieder geval nog met een hoop vragen zitten.

Meer recensies van dutchqueen_of_books